Nasze działania związane z ochroną danych osobowych wynikają wprost z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości. Wszelkie zgłoszenia w sprawie ochrony danych osobowych możesz dokonywać telefonicznie, lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Masz prawo do wglądu, poprawy/modyfikacji swoich danych osobowych w tym posiadasz prawo do bycia zapomnianym (o ile inne przepisy na to zezwalają)

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: http://infogrupa.pl. Prowadzimy działalność z zakresu: świadczenia usług IT (wdrożenia i obsługa systemów komputerowych), Inspektora Ochrony Danych Osobowych (świadczenia usługi IOD dla naszych klientów oraz realizacja zadań wynikających z obowiązków Administratora Danych) jak i sprzedaży produktów firmy SIEMENS (sprzedaż urządzeń w sklepie internetowym).

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz lub , zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Sklep

Kiedy dokonujesz zamówienia w naszym sklepi, lub zakładasz konto, zbieramy dane które podasz w formularzach. Po założeniu konta masz możliwość poprawy/usunięcia swoich danych w tym skasowania konta.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa lub na podstawie innych przepisów (np. ustawie o rachunkowości – zakupy w sklepie internetowym).

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Twoje dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Nasze działania związane z ochroną danych osobowych wynikają wprost z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.

Jakie informacje zbieramy i przechowujemy

Podczas przeglądania naszej witryny, składania zamówienia w naszym sklepie lub przesłania do nas maila, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli wysłać zamówienie
  • Dane do faktury: poprosimy cię o podanie danych niezbędnych do wystawienia proformy lub dokumentu sprzedaży.
  • Dane przy rejestracji konta: rejestracja konta nie jest potrzebna/obowiązkowa do realizacji zamówienia, podane dane są dobrowolne.

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny i dokonywania zakupów.

Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adres, adres do wysyłki, e-mail, telefon. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Wystawienie dokumentów zakupu proformy i faktury
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Założenie konta w naszym sklepie
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji związanych z procesem zakupów w naszym sklepie

Jeśli utworzysz konto (utworzenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe), zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.

Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez 6 lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy i inne dane które zostały podane dobrowolnie .

Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.

Kto z naszego zespołu ma dostęp

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:

  • Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i inne dane które zostały podane dobrowolnie
  • Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.

Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia usług i sprzedaży, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi

Przechowywanych danych nie udostępniamy ani nie dzielimy się nimi. Ich udostępnienie może nastąpić i wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa np.: Urząd Skarbowy – w wysyłanym co miesiąc pliku JPK znajduje się wykaz faktur sprzedaży i zakupu wraz z danymi nabywcy.

Udostępniamy informacje podmiotom trzecim, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.: Poczta Polska, DHL, GLS, Inpost

Płatności

Wszystkie płatności dokonywane są na podstawie wystawionej faktury lub faktury proforma. Przelewy są dokonywane w sposób tradycyjny. Nie korzystamy z możliwości płacenia kartą, za pośrednictwem PayPal lub o podobnym charakterze. Podczas przetwarzania płatności twoje dane zostaną przez nas zarejestrowane, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe, dane płatnika.